UAB „Auslinda" įsipareigoja grąžinti sumokėtus pinigus už netinkamos kokybės prekes, jeigu netinkama prekės kokybė pasireiškia gamybiniu defektu arba neatitikimu gamintojo nurodytoms specifikacijoms. Pinigai grąžinami pervedant juos į banko sąskaitą. Už netinkamos kokybės prekes grąžinama visa pirkinio suma bei pristatymo išlaidos. Nekokybiškas prekes pirkėjas turi grąžinti pardavėjui.

Jeigu pirkėjui nepatinka nusipirkta prekė, pirkėjas turi teisę per 7 kalendorines dienas grąžinti prekę. Pirkėjas gali pasinaudoti nustatyta teise grąžinti nepatikusią prekę, jeigu prekė nebuvo naudojama, ji nesugadinta ir nepraradusi prekinės išvaizdos. Prekės ar jos pakuotės išvaizdos pakitimai, kurie buvo būtini norint apžiūrėti prekę, nelaikomi esminiais prekės išvaizdos pakitimais. Šiuo atveju grąžinama visa už prekę, tik už prekę sumokėta suma.
Pirkėjas pardavėjui privalo pateikti raštišką prašymą , kuriame nurodo savo pageidavimą pakeisti arba grąžinti prekę.

Jeigu prekė keičiama ar grąžinama dėl pirkėjo pageidavimo (klientas persigalvojo, netiko prekė ar jos savybės), pirkėjas yra atsakingas už prekės siuntimą pardavėjui, prekės grąžinimą bei apmoka pakartotinio pristatymo išlaidas. 

Teisė atsisakyti užsakymo negalioja toms prekėms, kurios dėl savo pobūdžio apskritai negali būti grąžinamos. Negrąžintinų prekių sąrašą nustato LR įstatymai. 

​Keičiama arba grąžinama prekė turi būti pristatyta UAB „Auslinda" adresu: Pramonės 31, Alytus, LT-62175.

Kiekvienas pirkėjas, gavęs nekokybiškas ar brokuotas prekes, turi kreiptis į mus nurodytais kontaktais. Mes pakeičiame prekę nauja tokia pačia preke arba pasiūlome analogišką prekę. Jeigu Klientas nesutinka priimti analogiškos prekės, grąžiname visus pinigus už įsigytas brokuotas prekes.

Pardavėjas neatsako už tai, kad el. parduotuvėje esančios prekės savo spalva, forma ar kitais parametrais gali neatitikti realaus prekių dydžio, formų ir spalvos dėl Pirkėjo naudojamo vaizduoklio ypatybių.